Hoppningen gick BRA

Hoppade ju i min grupp ikväll och det gick bra tycker jag. Väldigt basic, eller nu överdriver jag, men eftersom vi inte hoppade några höjder så kunde jag utan tvekan koncentrera mig på annat och allting blev så enkelt. När vi hoppade fram blev han lite dragig och riktigt stark emellanåt, lyssnade inte speciellt bra utan gjorde det på sitt egna lilla vis. Vissa språng blev bra och vissa inte, fram tills vi skulle hoppa banan. Då gick han i princip helt klockrent. Han kom lite nära några gånger men det var ju ändå rätt lågt så det var okej. Annars brukar jag inte gilla när han kryper nära då han får det som en vana och så överhoppar han supermycket men vid denna höjden var det inga problem.Han rullade på, blev inte alls speciellt stark och ja han var bara helt enkelt väldigt BRA!
foto: emmahellgrenn.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Mollie

Vad kul att det gick bra! :D

2012-09-27 @ 17:28:38
URL: http://molliedb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0