Huvudvärk

Nu är jag hemma igen, efter att jag skrivit det förra inlägget la jag mig i sängen och sov, jag hade faktiskt ställt klockan men jag vaknade inte så när min bror kom in för att skjutsa mig låg jag och sov. Så jag fick snabbt ta på mig lite vettiga kläder, borsta till håret, ta två panodil och sen åkte vi. Jag tänkte att lite sömn kunde få min huvudvärk att försvinna, men den ville vara kvar. Trots att jag tog panodil försvann det inte. Så jag var allmänt trött och hade världens huvudvärk på mötet och var varm som en gris.. kanske är det feber påväg? Hoppas inte det i alla fall. 

Jag har fortfarande huvudvärk, och det är riktigt jobbigt. Så jag ska bara byta om och tvätta av sminket och borsta tänderna sen ska jag lägga mig och sova. Jag känner att mina sovrutiner behöver förbättras, nu lägge rjag mig runt 1-2.. Så att somna redan nu lär bli svårt. Ska sätta på ett avsnitt av TVD och försöka somna till det.

Förövrigt var mötet bra, men mer orkar jag inte skriva! Chuck vilade ju idag och mamma meddelade att han mådde bra! 
I brist på bilder..

Kommentarer
Postat av: Malin

Fina bilder :)

2012-09-20 @ 20:09:48
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0