INSPARK!

Idag är dagen vi alla ettor väntat på, nästan alla i alla fall! Twitter har varit fullt med tweets om insparken i över en vecka. Och fråga mig inte OM jag är taggad, för det är jag.. fråga istället HUR tagad jag är ;)
Vi fick sovmorgon till 10, skule fått till 11 men vi fick sluta tidigare om vi kom vid 10 så det gjorde vi. Jag vet inte riktigt hur upplägget ser ut, men vi ska först ha staggjakt tror jag(?). Alltså klasstävling mot dom andra ettorna. Sen blir det staggning/inspark vid 15.00 och vad jag vet är det frivilligt och jag har faktiskt ingen aning om vad man gör då? Vid närmare eftertanka tror jag inte att schemat ser ut såhär men skit samma, jag orkar inte ha stenkoll.. haha.

Sen är vi lediga från 17.00 tror jag så då ska jag hem och packa ner allting inför helgen och sen duscha och fixa mig för vid 9 är det fest för ettorna, antagligen sticker jag iväg tidigare för att möta upp några kompisar. Sen komer jag väll hem mitt i natten och är lagom trött imorgon i skolan. Men det är en gång det är och då får man vara trött - så är det bara! Jag kommer uppdatera så gott det går, jag kommer inte hinna åka ut till stallet idag så antingen tar mamma honom eller så får han stå helt. Vi får se.
älska att jag rider lätt -  där av ful sits.

och så bjuder jag på en bild på min gamla klass!

Men ska fixa mig nu, så hörs vi! Har era skolor också inspark? (Om du går på gymnasiet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0