Jag älskar hösten

Är det bara jag som tycker om hösten? Jag tycker det är så otroligt mysigt, speciellt när man har häst. Om vi skiter i den jobbiga delen när dom kommer in helt fulla av lera ifrån hagen. 
Det är så himla mysigt att kolla på nya kollektioner med mysiga tjocka tröjor, vantar, mössor, täcken osv. Älskar att rida ut med tjocka tröjor och ridtäcka på hästens rumpa, lägga på dom fleecetäcke efter man ha ridit och ja, allting är så mysigt. Sen när alla löven trillar ner och man kan ta riktigt fina bilder! 
Sen alla gånger man cyklar hem i kylan och direkt sätter sig under en filt framför en film med en kopp varm choklad. HUR MYSIGT??

Jag gillar verkligen hösten, även vintern är faktiskt mysig vissa dagar. Och på tal om det måste jag snart ta fram min vinterjacka.

Men lite höstprat kan jag lägga in en av mina favvolåter just nu, älskar den!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Längtar efter att få använda Kingsland-mössan jag köpte förra året, hann ju knappt använda den då, haha!XD

2012-09-23 @ 11:52:57
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Felicia Allansson

Jag älskar hösten! :D Inte bara för att jag fyller år då utan för att det är lagom varm ute :D Och som du sa är det mysigt :D

2012-09-23 @ 14:19:40
Postat av: Caroline

Jag älskar också hösten!

2012-09-23 @ 21:11:46
URL: http://www.ponnitjejens.blogg.se
Postat av: Li

Jag håller med dig, hösten är så mysig! :)

2012-09-24 @ 00:09:56
URL: http://linester.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0