Jag är Caroline Bågfeldt, the one and only!

Ni förstår inte hur glad jag blev när jag kollade in Johannas blogg och såg detta! Det hon skriver stämmer in så bra, och veckan med henne, och alla andra nere på AW är en utav dom bästa veckorna i mitt liv. Inte bara för att man lärde sig mycket och hade roligt utan som jag sa till Johanna. Jag kunde vara mig själv till 100%. Och det händer verkligen inte ofta, jag kunde skratta otroligt mycket när jag kände för det, jag kunde berätta hela mitt liv för dom, jag kunde vara precis så galen som jag är och ingen såg mig som fel. Jag kunde verkligen lämna livet här hemma för ett tag och skita i ALLTING. Kommer aldrig kunna beskriva känslan men vissa människor mår jag bara väldigt bra av att vara i närheten av. 
Och så detta stycket: "Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara och jag har försökt sätta ord på detta i x antal minuter nu men kommer inte på hur jag ska formulera mig. Men det känns som att denna tjejen är speciell fast på ett positivt sätt. Hon är verkligen Caroline Bågfeldt och hon är sig själv och jag hoppas att hon aldrig aldrig slutar vara den människan hon är för jag tycker hon är asball och helt underbar."

Det stycket kommer jag aldrig glömma, för om det är något jag försökt med i år så är det att vara unik, vara jag och låta folk få se mig som den jag är. Nu är jag verkligen glad, tack Johanna! Du är grym du också!
Två fina bilder på två underbara individer!
försökte även hitta bilder på oss båda.. dessa var de bästa jag kudne hitta.. den ena är på några fler ifrån lägret och den andra är när jag och chuck häslade på johanna i stugan.. johanna är inte suddig, LITE!
Med ett gäng bilder säger jag hejdå som mitt rätta jag!

Kommentarer
Postat av: Malin W

Härliga bilder! Men måste fråga... vad tusan är det som händer på den nedersta bilden? Haha :D

Svar: Jag skulle smajla lite för kameran som var bakom ;) haha
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-09-21 @ 14:51:00
URL: http://westergrenpictures.blogg.se
Postat av: Anonym

varför gör du inte utmaningarna som du skulle ha gjort för ett tag sen? :( du vet typ rida baklänges och sånt. sånt är ju as kul :)

Svar: Jag fick helt enkelt så många och tiden rann iväg.. :/
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-09-21 @ 15:24:17
Postat av: Anonym

varför gör du inte utmaningarna som du skulle ha gjort för ett tag sen? :( du vet typ rida baklänges och sånt. sånt är ju as kul :)

2012-09-21 @ 15:24:17
Postat av: Elin

Haha sista bilden var ju för skön!;)

2012-09-21 @ 15:38:39
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Mirja

Du är Caroline bågfeldt och en riktigt bra sådan ^^ gillar dig skarpt och tråkigt att du ska flytta ifrån oss,men var sak har sin tid! Får komma ut till udden när gammel tanten vill ha expertråd med iphonen ;)

Svar: Haha, snäll du är och bad glad jag blir! :) Jag lär hälsa på¨många gånger på KBF så då kan du få lite expertråd.. haha ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-09-22 @ 00:42:36
Postat av: Evelina Blomqvist

HAHHAHHA WTF understa bilden!!! xD

2012-09-22 @ 09:23:09
URL: http://epicevelina.blogg.se/
Postat av: Andreas Bågfeldt

Nu får du sluta betala alla för att dom ska skriva massa fint. haha!

2012-09-22 @ 20:41:55
URL: http://bagfeldt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0