Jag slutar aldrig falla

Jag är hemma hel och hållen, men en massa bagage i min ryggsäck. Jag har jobbat konstant hela dagen, eller nästan. Hade inte ätit någon frukost och var igång från 7 till ungefär 4 innan jag hade min första paus då jag åt, sen la jag mig på soffan och somnade pladask. Sov till halv 6 och då var det bara att ta in hästarna, sopa, mocka och fodra. Efter det cyklade jag hem i regnet.. 
Jag kommer inte ihåg senast jag var såhär trött både psykist och fysiskt, känns inte som att jag har några ben och tårarna bara rinner. Jag vet att tårarna är en blandning av att jag är sjukt trött och en aning (läs jättemycket) ledsen.. Det kändes som att jag var på botten och kunde vända men jag var nog långt ifrån botten för det känns bara som att allting går nedför nu. Hade jag inte redan haft så ont i benen hade jag tagit på mig lite kläder och gått ut för att försöka gå av mig allting.

Jag som hade tänkt att bomba bloggen med roligheter i helgen.. Jag ångrar det och börjar med det imorgon istället. Ni kan vänta er något riktigt roligt här imorgon så håll ögonen öppna!
Jag ska gå och lipa lite till, i hopp om att bli en gladare person! Over and out!
Känns föresten inte så bra inför imorgon, han har vilat i två dagar nu, och innan det skrittades han bara. Så morgondagen tar jag bara som den kommer, han kanske är jättefin? ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Varför så ledsen? Tycker outfiten till tävlingen blev bättre nu när du bytte! Stort lycka till :)

2012-09-29 @ 21:38:55
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0