Måndag morgon

Precis som det ska vara efter ett meeting så är jag äckligt trött. Så tur att vi har sovmorgon idag ända till 10. Tror inte jag hade orkat gå upp annars..? Nu sitter jag och chillar vid datorn lite, jag är för trött för att orka gå in i duschen. Men jag lovar att när jags krivit klart detta ska jag det, annars lär jag komma för sent. Det bästa är nog ändå också att första lektionen idag ska vi kolla på film, wihoo!

På tal om något helt annat måste jag säga att under helgen har statistiken varit GRYM och kommetarerna har strömmat in. Både på bra och dåliga sätt i och för sig, men jag är glad i alla fall! Har hunnit smälta helgen lite och börjat kunna fundera på riktigt hur vi ska gå till väga med det hela. Tagit goda tips från SERIÖSA personer som vill mitt bästa och inte att Chuck ska ha ont. Men den historian är också done nu. 
Idag efter skolan ska vi i alla fall in med Chuck till ATG för att han ska skos. Och när vi ändå är där ska vi försöka boka in tid hos tandläkaren. Vi har funderat på om det kan vara munnen han har något i. Och visst jag kan kolla lite själv om han har sår och så, men vi vill nog helst kolla upp ordentligt. Och tror snart att det var ett år sedan vi var där med honom sist. Dessutom ska mamma ringa idag och boka sadelutprovning och jag hoppas på att få tid så snabbt som möjligt. Efter detta ska jag prata med två tränare, Malin och Mats. Mats kommer jag snacka med först nästa vecka på tosdag men bättre sent än aldrig. Malin ska jag försöka hinna prata med idag - kanske visa filmer?

Så detta är alltså min måndag! Vi ses i eftermiddag/kväll! Glöm ionte bort att idag är det min och Chucks ettårs dag! :D:D:D:D

foto: http://almasfoton.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis på ettårsdagen! :D hoppas verkligen att det inte är något allvarligt med Chuck!

2012-09-10 @ 10:15:51
URL: http://tennisryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0