Mer eller mindre levande

Jag fick aldrig något internet till min dator så blev ingen uppdatering alls. Men ni verkar inte ha dött så jag bloggar nu istället. Efter att ha sovt mer eller mindre halva natten, vaknat ett ex antal gånger för att barnen inte velat sova osv. Så imorse gick vissa barn över styr, riktigt över styr verkligen och eftersom ingen sa till dom gick jag ut och tog ett snack med dom och nu lär jag vara mindra omtyckt av dom ett BRA tag framöver. Så jag kände verkligen inte för att stanna, dessutom kände jag mig otroligt ofräsch och skabbig så ringde pappa så hämtade han mig.

Nu har jag i alla fall duschat och borstat tänderna och fixar mig. Ska snart ta på mig ridkläder igen och åka till stallet. Chuck ska ridas och så lär jag chilla en hel del med mina friendos!
Ska bara vila lite/sova innan jag åker.. haha!
foto: almasfoton.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Emmis

Ska/vill du klippa bort mig klipp bort mig så man inte ser att jag är där! ;)

2012-09-23 @ 11:32:10
Postat av: Emmis

Ska/vill du klippa bort mig klipp bort mig så man inte ser att jag är där! ;)

2012-09-23 @ 11:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0