Snart klart

Länge sedan jag var såhär taggad på livet, seriöst. Är gladare än jag varit på länge. Har dock seg dag i skolan, slutar vid 15.00..
Men efter denna lektionen som är matte ska jag gå och sncka med en lärare för att få byta tyska grupp. Kan jag inte det tror jag på riktigt att jag kommer gå under. Jag kommer verkligen inte överens med min lärare jag har nu och det är inte bara jag som gör det, helt sjukt. Finner inga ord. Och jag vill ändå bli godkänd i tyska och lära mig och jag tror faktiskt inte att jag kommer palla det med den läraren jag har nu. Så ja det är vad jag ska göra idag - wish me good luck.

Efter det är det bara en 40 minuters media lektion innan vi slutar för dagen. Och så ska jag till stallet som alla andra dagar. Men jag rider ju lektion på onsdagar och jag tänkte ta Chuck. Hade varit roligt att rida Freja som jag hade fått men jag behöver se hur C reagerar och jag behöver ALL hjälp jag kan få. Ja, känns grymt att kunna hålla bloggen uppdaterad via skolan :D love it.



Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken skola går du i?? :)

Svar: Stagnelius :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-09-12 @ 19:07:30
Postat av: Ebba

Din häst är världens finaste! <3

2012-09-12 @ 21:35:05
URL: http://Nocopri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0