Sova sova

Oj oj, har sovit sedan jag kom hem från skolan.. så i ca 2 timmar. Så skönt så det inte är sant! Har blivit lite lite sömn nu på nätterna, jag sitter uppe sent, kollar på TVD och pluggar ända inpå 1 typ, sen upp kl 7 dagen efter. Inte så speciellt bra i längden, vilket jag defenitivt har märkt nu. Men direkt när jag vaknade satte jag på mig ridkläder och gick ner för att äta något, var inte speciellt sugen på riktig mat så fick bli en skål med flingor. (skulle ju inte vilja äta varm mat på morgonen så kändes ungefär likadant nu)
Sen kom jag ju på att jag glömt bort er, så gick upp igen och började skriva på ett inlägg. Ett riktigt segt och tråkigt ett, men det är mest för att ni ska veta vart jag håller hus. Ska sätta mig på cykeln nu, ska rida lite senare i mammas ridgrupp. Tar Chuck så att jag får känna på honom ordentligt från igår, samt att Tina kan uppfölja hur han blir dagen efter. Ja ni förstår! Måste cykla nu, lär ju ta ett tag - känner mig som en zombie!

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

Han är så himla fin din lille ponny!!

det tränset Chuck har på bilden, är det de äkta från Dyon eller det från Hööks? :)

2012-09-19 @ 10:21:37
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0