Tagga tävling

Nu har jag vaknat lite mer så måste tagga igång lite så jag får lite energi tills jag ska rida. Måste lixom orka rida igenom honom vilket jag är ganska säker på att jag kommer behöva göra. Dessutom har jag fått gå upp typ en timme tidigare bara för att jag aldrig fixade honom igår och jag vet vilken otroligt sharmig bajs/kissfläck han har på halsen. Och vilka mysiga bakben han har.. Dessutom ska jag knoppa och det tar alltid sin lilla tid så jag har räknat med nästan två timmar till detta sen ska jag hinna rida fram också. Jag startar som nummer sju så det lär bli runt halv 10 ungefär, jag har lite dålig koll på hur många minuter man räknar för en LC:2a men det blir nog lagom med 5 minuter. 

Aja detta snacket kan jag ju ta själv i mitt huvud, kanske bäst att jag börjar byta om nu så att jag kommer iväg någon gång och får någonting gjort. Glöm inte att kolla bloggen kl 10! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0