Thanx bro

Detta var verkligen någonting jag behövde höra nu, eller rättaresagt läsa. Så fort jag är ensam så tänker jag på saker jag verkligen inte borde tänka på, vilket gör att jag blir helt nere. Så hade min bror tweetat detta och det satt så bra just nu. "Luck isn't something you get for free. Luck is something you deserve. So go out there and make sure that you all deserve it today!"

Så just nu undrar jag varför jag sa nej till att spela lasergame men mina kompisar ikväll, antagligen för att dom ville att jag skulle komma om 20 minuter och jag kom precis hem helt äcklig från stallet. Behöver duscha ju! Men ikväll behöver jag vila ut efter en fullproppad helg, imorgon börjar livet igen. Jag ska lägga allting dåligt bakom mig och blicka framåt. Snart är det även ett nytt år, och det ska bannemig bli ett bra år!
 

Kommentarer
Postat av: Breaktimes.blogg.se

Ska vi börja blogga igen? kolla vår blogg: breaktimes.blogg.se och KOMMENTERA :)

//breaktimes.blogg.se ;)

2012-10-01 @ 18:47:51
URL: http://breaktimes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0