3 nya klänningar

Åkte in till Borgholm innan idag med mamma för att kolla på klänningar. Jag har velat ha flera stycken hela året men aldrig hittat något som är bra. Antingen är det fult, fel modell osv. Är det bra och sitter bra så är det alltid för mycket "party" över det. Jag vill ha några som man bara kan dra på sig tillsammans med ett par converse. Hittade 3 st idag som fick följa med hem och även en scarfs som jag hittade på rean.



Den blåa och vita klänningen är likadana. Den rosa är något kort, eftersom den sista biten är spets så blir det så. Går att ha bara så, men jag kankse kommer ha cykelbyxor eller något under. Man ser lite mer av sjalen på bilden längst ner till vänster.
 

Kommentarer
Postat av: caroline vakander

JAG DÖR VART ÄR DEN ROSA IFRÅN?! HUR SNYGG/SÖT SOM HELLST!!

Svar: Märket på den heter Mingel och var från en affär jag inte kommer ihåg namnet på.. På påsen står det SWE - södra kyrkogatan 9 Visby.. Det ligger dock på gotland, så ja jag vet inte riktigt :))
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-03 @ 22:28:23
Postat av: △ ida.

åh så fina!

2013-08-04 @ 10:46:55
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0