Äntligen fredag

Weeehoooo! Fredag idag ju, äntligen helg. Vad händer idag då? Skolan erbjuder en hel dag arbete inom media och efter skolan tänkte jag ta mig upp till stallet och rida Chuckis. Jag vet faktiskt inte vad jag hade tänkt mig idag, hade velat hoppa men jag tänker inte hoppa förens hoppträningen på torsdag. Vill att det ska kännas att vi inte hoppat på ett tag, få tillbaka det riktiga hoppsuget och kanske, kanske kommer jag kunna hoppa honom utan kedjan.
Så idag, kankse blir det paddocken. Det får tiden bestämma.

Hade tänkt åka till Alvida och sova över ikväll men jag vet inte om det funkar, men funkar det inte ikväll blir det imorgon. Det lär ni också märka. Imorgon eller söndag rider jag mig bort till stubbåkern igen och då kanske jag tar med mig någon som kan fota lite.

Men innan det måste jag dra mig till skolan, så vi hörs och syns.
Fick syn på denna bilden från AW. Asso jag pallar inte vad denna ponnyn kan hoppa alltså. Hindret ligger på 120 och jag lägger honom sjukt nära och han bara hoppar, rakt upp i luften och försöker verkligen att inte riva, bäst eller? NO hate, jag gör misstag också.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Jag vill bara berömma dig för ditt otroliga arbete med chuck. Han är en riktigt fin ponny både i sin form och utseende. Din blogg är alltid så härlig att komma in på då du visar att det kan gå dåligt. Fast än att hatet strömmar in över att det är man själv som inte kan rida...jag vet hur det är. Men jag tycker det är bra av oss att inte sluta kämpa, ridsporten är ju så full av alla de som är bättre än oss. Tråkigt. Men helt ärligt så är du nog den bästa av alla dessa bloggar jag läser. Bra nu att du har blandat in ditt skolluv och även dagens outfit, det gör bloggen mer levande. Tack för att du fortsätter att kämpa. Det speglar av sig till mig. Jag får också glöden till att kämpa med min lite omusklade ponny. Har du några tips för att få upp rump och rygg muskler så hade det varit kanon. FORTSÄTT BLOGGA CAROLINE DU ÄR GRYM PÅ DET DU GÖR

2013-08-30 @ 07:39:05
URL: http://nattstad.se/vanessaandersson
Postat av: Elin

Gud vilken söt bild, han verkar verkligen vara en riktig kämpe!:D

2013-08-30 @ 09:33:29
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se
Postat av: Johanna

Haha vilket skutt! :D

2013-09-01 @ 11:07:13
URL: http://johannaosv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0