Bloppis

 Tre saker till salu denna gången. Är ni intresserade, mejla: [email protected].

Ljusblått Scapa schabrak. 
Använt ca 10 ggr, väldigt fint skick. Smutsigt på bilden, tvättas såklart innan det skickas. Strl full. Nypris: 700 kr. Mitt pris: 400 kr.
 
Sprenger bow balance stigbyglar svarta. Använda i ett år ungefär, fint skick. Ingen svart färg avskavd. (Nya bilder kan fixas, glömde mina i stallet så lånade en bild från Sara). Strl dam. Nypris: 1690 kr. Mitt pris: 1000 kr.
 
Racesafe ridväst. Använd i ett och ett halvt år ca 2 dagar i veckan. Fint skick, inte sliten någonstans. Strl xs vuxen, long back. Passar mig som är ca 167 cm lång, går att justera mycket runt om. Nypris: 2300 kr. Mitt pris: 1500 kr.

Kommentarer
Postat av: Mollie

Det blåa schabraket var ju väldans fint, nu blir man lite sugen... :)

Svar: KÖP KÖP KÖP, sjukt fint, men jag har typ inget att matcha det till :((
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-07 @ 20:00:14
URL: http://molliedb.blogg.se
Postat av: Maja Johansson

Åh, vill ha västen, och schabraket är ju välldans snyggt. Uuh!
Får väll fjäska lite för mamma då, då jag är ganska pank just nu.. 😫 :)

2013-08-07 @ 20:16:24
URL: http://majajohansson.horseworld.se
Postat av: Sarah

Åhhhh schabraket! Så fint och jag vet exakt hur jag skulle ha matchat det till min fux! Varför sparar jag pengar till ett objektiv :(

2013-08-07 @ 20:26:13
URL: http://sarahgotz.blogg.se
Postat av: emma

Jag mejlade om det blå schabraket :)

2013-08-08 @ 13:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0