Chuckis bebis

Idag hade Chuck riktigt ont, inte mer än igår men på vissa ställen kunde jag inte ens ta utan att han slickade öronen bakåt och viftade med huvudet mot mig. Chuck är aldrig aldrig elak mot en, skulle aldrig bitas eller sparkas, ALDRIG. Men nu var han verkligen arg, han hade så ont på vissa ställen. Stackarn.

Jag sköljde av hela honom med ljummet vatten för att kyla ner det lite. Han är helt kokhet och röd i huden.. Kliade sig hela tiden osv. Ni vet ju själv hur det känns att bränna sig?

Så idag blev det vila faktiskt, tyvärr. Åkte även iväg och köpte ett begagnat oanvänt flugtäcke för 170 kr som han fick på sig. Så nu bör han inte bränna sig, hoppas jag i alla fall.
Hoppas det lägger sig snabbt nu.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0