Chuckis osv

Idag fick C vila, jag hade inte en chans att åka till stallet idag, vi är på väg hem nu men är inte hemma före kl 9 så känns inte som en idé att åka upp då. Han har i alla fall fått boxen mockad och maten påfylld så han överlever.

Vi har kollat på två bilar idag, den ena var lite mer intressant än den andra men vi ska kolla vidare på några i stockholm troligtvis. Då endast pappa. Mamma och jag följde med idag för att få en blick över vad för bil det är, provköra och sådär. Nu vet vi det så nu ska vi bara hitta en i ett bra skick till en bra peng. Ja ni vet allt det där.. haha.

Nu tänkte jag sätta på en film eller något medan bilen rullar hemåt. Hittade även bilden på hur jag tänkte att mitt hår skulle bli, och ja ni ser ju själva HUR det blev.. he-he.

 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vart köpte du dina tretorn stövlar ?
Och vart köper du dina schabrak, träns, bett och all utrustning ? :))

Svar: Vika utav dom?Alla möjliga olika ställen, allt från hööks, till charlies till skara osv.. :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-06 @ 09:22:34
Postat av: Maja - wildpieces

Hittade ett annat sätt att få det ungefär likadant fast det verkade lättare. Kolla den här och testa, kanske funkar, vad vet jag ;)
http://inspiire.blogg.se/2013/august/perfekta-lockar-utan-varme.html

2013-08-08 @ 16:34:55
URL: http://wildpieces.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0