Fem favoriter

Har kollat in Kingslands nya vinterkollektion och tänkte dela med mig av mina fem favoriter. Fanns mycket snyggt, efter sommarens enligt mig flopp så blev det här succe för mig. Ni hittar hela kollektionen här.

Första favoriten är denna fleecetröjan. Har en rosa fleece från kingsland och den är sjukt skön, så denna var ett enkelt val. SNYGG dessutom.
 


Plats nummer två går till denna pikétröjan för killar. Jag skiter i att det är killmodell just nu för hur snygg va den inte? Varför kan inte vi tjejer få ha tävlingströjor med riktiga kragar?
 

Plats nummer tre går till denna stickade tröjan, enkel, lite tjockare med större stickning. Stilren ochs snygg.

Som nummer fyra kommer denna jackan, jag älskad modellen och de få diskreta detaljerna. En jacka jag gärna hade haft på mig i skolan. Den vita lockar mest, men även den svarta var fin. 

Sist men inte minst, eller jo minst kommer allas favoriter. Pannbanden. Dessa är ganksa lika den förra årets modell, nytt märke bara. Men de är så sköna och så snygga och jag föll lite extra för dessa färger.

Kommentarer
Postat av: Elin

Första gången jag såg jackan så gillade jag inte den nåt vidare, men nu tycker jag att den är jättesnygg!:D

2013-08-30 @ 12:27:51
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se
Postat av: Maria

Jackan och den stickade tröjan är sjukt snygga!! Pannbandet också, fast alla ska ju ha KL pannband så det känns lite tråkigt.

2013-08-30 @ 14:38:33
URL: http://mariablix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0