Film

Alltså jag brukar alltid tycka att det ser bättre ut på filmer men idag vet jag inte.. Det kändes lixom 10000 ggr bättre än vad det faktiskt ser ut på filmen. Men men, ni ser ju åtminstone hur lydig han är och hur mycket han väntar på mig. Behöver rida med sååååå mycket ben för att det inte bara ska bli rakt uppåt i hoppen. Det är verkligen synd att mamma missade mittenrundan för den var helt amazing. Fick ett stopp på första hindret och ett på sista i den rundan men den var sjukt bra emellan. 

Sista rundan är riktigt mörk och man ser inte riktigt, men mot hinder nummer två plockar jag alldeles för mycket, jag tycker jag börjar bli duktig på att få bort det men lite sitter kvar än. Det viktigaste var i alla fal att jag inte glämde benen. Likaså mot vattenmattan ser ni att han blir väldigt kort, hade det varit för några veckor sedan hade jag utan tvekan stannat honom men jag hade helt enkelt bestämt mig idag och benen var på rätt plats och då funkar det. Överlag har jag bättre galopp och försöker hela tiden hålla den i en takt, inte korta och attackera, utan hålla en jämn rytm. Tycker jag lyckas bra, förutom på de jag nämnde tidigare. Var inte alls så mycket "av och på" irl som det ser ut som på filmen. Alltng kändes så bra, lycklig.

 


Kommentarer
Postat av: EMILIA SVEDLIND

Det såg ju super fint ut! Bra jobbat :D Ni är så fina!

2013-08-14 @ 23:37:46
URL: http://emiliasvedlind.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tycker det ser riiiiktigt fint ut. Han ser så himla fin ut och du rider skitbra! Nu sätter ni sista nollan!!! :D

2013-08-14 @ 23:42:47
URL: http://angelicagustavsson.blogg.se
Postat av: Malin

Det såg ut att flyta på asbra ju :D man ser vilken förbättring ni har gjort jämfört med tidigare, och det är helt otroligt roligt! Keep it up! :D

2013-08-15 @ 08:35:09
URL: http://Westergrenpictures.blogg.se
Postat av: Malin

Shiiit va bra det såg ut! Jätte harmoniskt och mjukt men framförallt så såg det bara LÄTT ut :) va kul att det gick så bra!

2013-08-15 @ 13:48:17
Postat av: Andrietta

Det ser gaaalet bra ut :D

2013-08-16 @ 07:33:56
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0