Första dagen avklarad

Drygt två timmar i skolan klarade jag av, efter skolan stack jag och ett underbart gäng från min och en annan klass in och åt på thai silk. Gick nog upp 5 kg, de var den träningen.. Aja, mötte sedan upp Emmy för en runda på stan innan jag åkte hem.

Sedan bor det av till stallet där jag och Chuck tog en barbackatur någonstans där vi aldrig varit innan. Han var inte så lycklig och tyckte allt var supermegaläskigt och villa bara vända hem hela tiden men en bit kom vi i alla fall innan jag gav mig. Han tycker det är roligt att vara ute samtidigt som han tycker det är jätteläskigt att vara mer än 100 meter från stallet. Såklart fällde han som en gris, bokstavligt. Såhär fin var jag efter en timmes ridning.. hehe.
 
Inte ofta jag lägger upp rump-bilder här på bloggen.. haha.
Nu håller jag på att ladda upp filmen från tävlingen och som önskat kommer även en filmsnutt från gårdagens galna C.

Kommentarer
Postat av: Malin Westergren

Hahaha charmigt Carro, charmigt ;) äta bör man annars dör man :D fast det gör man tillslut ändå.. Men whatever, 😂

2013-08-20 @ 22:35:39
URL: http://westergrenpictures.blogg.se/
Postat av: irland

snyggt

2013-08-20 @ 23:17:07
URL: http://klaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0