Fredag

Imorse visste jag varken vilken dag eller vilket år det var. Jag var så trött, hade ingen kraft att lyfta armen och stänga av alarmet. Fjärde dagen idag och jag vil redan ta sommarlov. 

Idag har jag ingen aning om vad jag och C ska göra faktiskt, vi får väll hitta på något roligt. En annan rolig sak är att jag väntar på ett paket som jag hoppas kommer fram idag. Det är en hästsak i det, så ni får såklart se det när det kommit. 

Annars, inget speciellt. Livet rullar på som vanligt, sommaren är fortfarande här och jag är skoltrött. Ses i eftermiddag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Har du sett att Isabellas Miro är ute på annons??? :)

2013-08-23 @ 09:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0