Hoppträning 14 augusti

Det gick käpprätt åt skogen idag. 

Nej, haha där fick jag er allt. Finner faktiskt inga ord över dagens träning, det gick så bra att jag nästan börjar lipa. Fasen vad bra jag red och fasen vad fin ponnyn var. Jag svävar på rosa moln eller något.

I början red jag inte så bra, red till och från och fick något stopp, han hoppade mig ur sadeln och jag hamnade i lite obalans. Fick tre stopp sammanlagt under hela träningen pga att jag inte red, men resten av tiden red jag verkligen och det gav resultat. C hoppade så fint, åh bebbo. Är lycklig nu.

Mamma råkade stänga av kameran istället för spela in på den allra bästa rundan, men what to do? Det finns två andra rundor istället som kommer upp ikväll eller imorgon. 
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Det sista jag säger på träningen var: "det var skitbra". Och ni vet hur självkritisk jag är, det har aldrig någonsin hänt innan. Till och med Mats tyckte det var BRA att jag sa det, haha. Men det var verkligen skitbra, rent ut sagt.

Har inga prints som blir bra, alla hinder hoppas typ bort från kameran och sedan är det så jävla mörkt så man ser inget.. haha. Lägger upp filmen snart istället.
 
 

Kommentarer
Postat av: EMILIA SVEDLIND

Åh vad kul, längtar efter att få se filmen! :D

2013-08-14 @ 22:40:28
URL: http://emiliasvedlind.blogg.se/
Postat av: Alvis

Är glad för eran skull! <3

2013-08-14 @ 22:53:00
URL: http://alvidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0