Höst ♥ jag

Jag är så taggad på höst nu, skippar gärna den lååånga vintern, men hösten. Oj så mysigt. Jag funderar på att köpa ett stalltäcke. Har ett lite tunnare att ha på hösten/våren och sedan ett som suttit i ett annat täcke som jag kan ha under om det behövs. Då blir det 200g, 100 g fyllning i varje. Men jag skulle vilja ha ett riktigt tjockt till vintern och jag har fastnat lite för detta från Hööks. Det ser så himla mysigt ut. Bara att börja spara, får ju min lön snart så kanske kan jag ge min ponny en liten present.
Även denna tröjan lockar lite, så mysig. Vill ha höst nu, wie wie.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Westergren

Den tröjan vill jag oxå ha! Den ser så mysig ut :D Täcket var jättesnyggt btw, tror Chuck skulle passa mer än bra i det :D

2013-08-24 @ 12:56:55
URL: http://westergrenpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0