In med nytt, ut med gammalt

Tänkte plocka fram lite saker som jag vill bli av med, bland annat märkesschabrak som mest ligger och skräpar här hemma. Jag har en del saker jag vill köpa och en sak är redan på väg hem till mig. Slog till på en sak när Johanna skulle sälja den/det. Egentligen skulle jag spara mina pengar till ett par soft up, men jag var helt enkelt tvungen att slå till nu.

Så, sedan tänkte jag lägga upp några saker till salu så går jag lite plus även fasst jag köper saker. Bra ju?

Fixar det efter jobbet. Nu ska jag fixa iordning mig och försöka att inte väcka Sara som sover i mitt rum, wich me good luck. Vi ses runt lunchtid igen, med bloppis, vad det är jag köpt av Johanna och sedan tänkte jag lägga upp filmsnuttarna från igår. Vad sägs om det?

 

Kommentarer
Postat av: Andrietta

Jaa, vad kul med bloppis, äntligen haha :'D

2013-08-07 @ 10:04:55
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/
Postat av: Ida

Roligt med bloppis!

2013-08-07 @ 10:54:44
URL: http://Gartunarider.blogg.se
Postat av: Anonym

Jaa! Älskar din utrustning ;)

2013-08-07 @ 14:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0