Jag undrar..

..vad världen vill säga mig just nu. 

För ca en vecka sedan hittade jag bokstavligt min drömhäst på hästnet. Ingen häst ni någonsin skulle kunna e mig på, ganska tråkig, stabil lite äldre. Men shit, den hoppade, stannade aldrig osv. Blev kär, precis vad jag hade behövt. Den var borta några dagar senare, såld eller inte, ingen aning?

Igår las min andra drömhäst ut, och den här hästen har jag kollat in så länge. Har alltid varit riktigt kär i denna hästen och det är precis detta jag skulle vilja ha om jag inte hade veöat ha det i beskrivningen över. Hästen jag snackar om känner nog många av er igen. Ingen mindre än Isabella Nilssons Miro.

Då undrar jag, varför nu? Kunde de inte väntat ett år ungefär? Då hade jag kankse kunnat få till det. Haha. Är inte på jakt efter storhäst nu, har inte ens kollat på hästnet utan den ena hittade jag via en länk på fb och gick in och kollade, Miro länkade min bästis Alvida till mig. Två hästar, helt min smak. Men varför nuuu?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vad är det för hästa som du sitter på, på bilden?

Svar: Nej, :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-23 @ 16:48:46
Postat av: Olivia

Vad är det för hästa som du sitter på, på bilden?

2013-08-23 @ 16:48:46
Postat av: Olivia(igen)

Oj råkade visst skicka två gånger. Ops, du kan ta bort 1 hehe

2013-08-23 @ 16:50:06
Postat av: Malin Westergren

Det kanske är ett tecken på att fortsätta kämpa och utvecklas med Chuckis i ett år till? Vem vet, om ännu ett år kanske det finns en ännu bättre totto till dig? Vet att det är skitsvårt att tänka så, att "det kommer flera", men det brukar oftast göra det :D

2013-08-23 @ 19:11:06
URL: http://westergrenpictures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0