Känslosam dag

Vaknade upp och visste att yes, idag kan jag kolla på PLL. Vad jag visste var att det var sista sommaravsnittet och alltså kommr nu ett uppehåll innan nästa avsnitt kommer ut i oktober. Gick in på twitter som vanligt och såg massor av tweets om detta avsnittet och jag blev helt broken, haha. Kunde inte vänta så på min håltimme satte jag på avsnittet och seriöst det bästa i mitt liv. Om ni som kollar på PLL inte sett senaste avsnittet bör ni inte läsa vidare nu, haha.

Avsnittet var mer än perfekt, det bästa avsnittet någonsin. Och det bästa av allt såklart, Aria och Ezra, tillsammans igen? Sen så förstördes allt i slutet och mina tårar rann och känslorna sprudlade typ. Jag är så inne denna serien, men alltså WTF? Ezra är inte A, det kan inte vara sant. Grejen är att jag tror inte att han är A utan att det finns en annan förklaring till detta, eller jag VILL tro.

Shit alltså, för er som inte fattar kan det låta hur töntigt som helst. Men jag var lixom tvungen att få ur mig detta. Har gått runt som en tönt hela dagen, känslosam osv. 
Men alltså jag känner mig typ delaktig i serien, så inne är jag. 

Någon som är som jag, dela med er av era åsikter i kommentarfältet. Bye bye, från en töntig Carro.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Känner likadant...haha. Men tyvärr tror jag att vi får acceptera att han är A...eller en del av the A-team. Hur mycket man än vill förneka det, haha. Men fyfan alltså, inte Ezra :'(

2013-08-28 @ 22:32:30
URL: http://tennisryttarna.blogg.se
Postat av: Agnes Åberg

Ska du till DM i år? :)

2013-08-28 @ 22:33:36
URL: http://agnessan.blogg.se
Postat av: Agnes Åberg

Svar: Okej, hade varit roligt att få se dig & Chuck :)

2013-08-28 @ 22:38:53
URL: http://agnessan.blogg.se
Postat av: Louise

Hoppas det är lite som med Toby, han var ju med i À-teAm bara för o skydda Spencer! Bara inte Ezra är À.. Då får jag damp!!!

Svar: Ja, hoppas verkligen det. Det måste ju finnas en bra förklaring lixom. Det är Ezra vi snackar om, bästa underbara gulliga Ezra. han kan inte vara den som körde över hanna, eller försökte putta spencer osv.. :((
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-28 @ 23:54:35
Postat av: amanda nordström

känner lika :( alltså tror på något sätt att det verkligen bara är något lurt typ, men samtidigt, han har aldrig "skadats" av A som alla andra har gjort. Och jaaa omfg tänkte skriva värsta bibeln nu hahahha bara för mina känslor men :''''''''''(((((((

Svar: Grejen är att tääänk typ ganska långsökt, tänk om han bara försöker vara snäll och rädda dom eller något och så hittar han detta och blir jättearg, haha. Jag vet inte, men ändå.. OM han är i "a-team" så håller jag på dom för han är min favvo, always.. Men ändå lixom, crying like a little baby :'''''(
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-29 @ 01:08:55
Postat av: Malin

Sv: Ah det är sant, samma här typ, haha. Ezra är helt klart favvokaraktären!

2013-08-29 @ 07:18:37
URL: http://tennisryttarna.blogg.se
Postat av: Andrietta

En del av mig tror nästan inte att det är Ezra ändå, han kanske precis hittade det rummet eller något? Haha.
Men att Ali lever är ju grymt (y)

Svar: Ja precis, så tror jag med! :D ahhahaha. Ja, OM hon nu gör det.. ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-29 @ 08:53:06
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/
Postat av: Lisa Fager

Ezra kan inte vara A men jag tror att han försökt spåra A för Arias skull och det måste funnits en anledning till hans utbrott i slutet som vi kommer att få se senare!Eller jag hoppas det för jag tror aldrig Ezra skulle kunna göra allt det där för det stämmer inte liksom... han kanske också blir utnyttjad för att få hjälp med Malcolm

2013-08-29 @ 09:46:46
URL: http://lisafager.horseworld.se
Postat av: Karin

Jo jag blev helt förstörd haha. Jag tror också att Ezra inte är A, utan att han letade efter dem och försökte beskyddade dem kanske. Jag vill tro det iaf ;D

2013-08-29 @ 11:22:21
Postat av: malin

min kompis berättade om avsnittet igår för mig, jag är inte alls insatt men det är hon.

*nu vet VI att Alison lever*
ja hon pratar i VI form. haha

2013-08-29 @ 13:22:32
URL: http://malinsjolander.se
Postat av: Jennifer

Så sjukt förvirrande avsnitt, men helt galet bra. Känns helt konstigt att Ezra skulle vara A, känns lixom inte rätt haha men samtidigt så har ju aldrig han råkat ut för A . Skulle vara rätt spännande om han var A, fast han å Aria är ju såå fiina tsm så jag hoppas han inte är det haha :D

2013-08-29 @ 14:11:04
URL: http://jennifersandberg.horseworld.se
Postat av: Felicia

Ääääälska det avsnittet! Tycker det skulle vara väldigt intressant om han är A, aldrig gillat honom haha.. Känns som en psykopat. Men skulle vara spännande att få veta varför! :D krm

2013-08-29 @ 17:43:45
URL: http://teamnyrk.blogg.se
Postat av: Elsa

Lätt att Ezra är A! Jag kan verkligen se honom som en pyskopat som gillad Ali eller nåt osv och sen försökta mörda henne! Om du tänker efter så är de ju så att när Ezra träffade Aria för första gången då sa ju Aria att Ali var en av hennes bästa vänne roch de va så det började!!

2013-08-29 @ 21:21:03
Postat av: johanna

haha jag är också helt kär i serien ju!

om detta var riktigt skulle ezra vart riktigt bra skådespelare eftersom han måste vart A hela tiden! :O för han kom i början och då fick de sms "i'm back" eller nåt. oså har han vetat allt :O vilket as hahaaha

men jag kan knappt vänta till 22 eller 23 oktober.. bästa serien jag sett nånsin!

ps. är också ganska fjantig med detta.... hehehe

2013-08-29 @ 22:37:09
URL: http://fames.se/johannalarsson
Postat av: Ebba

Höll på att dö i slutet, Ezra får bara inte vara A, inte ok

Svar: jag med .. blää på allt typ ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-30 @ 22:34:50
URL: http://engstom.blogg.se
Postat av: carolina

Åh gud vilket avsnitt! var det Alli som räddade Emily från sågen tror ni? alltså åh om ezra är en del av a-team,det liksom makes no sence! Blööö såg det nyss och är helt exalterad här,vet inte vart jag ska ta vägen knappt,nä men ush att vänta så länge tills nästa avsnitt igen! Och aria som nyss gett honom en chans och sen om det är så,får reda på att han är A,nä uuushh!!!

Svar: jag vet, allt är typ kaoosss
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-30 @ 23:27:19
URL: http://teamcasa.blogg.se
Postat av: Jennifer

Vart kan man se det avsnittet i efterhand? Var så taggad på att se det men jag visste inte vart!! Snälla svara så fort som möjligt!! ❤

Svar: free-tv-video-online.me :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-09-01 @ 08:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0