New in - basic

Har velat ha detta linnet jättelänge, fanns inte när vi var inne på stan. Helt slutsålt i hela stan, alla färger. Slut på internet med, sjukt. Min kompis hade ett som hon inte ville ha så jag testade det och det passade, något stort men inte farligt. Så jag fick köpa det av henne för ett kompispris. Användt endast en gång. Lycka.

Testade det till denna kjolen idag, så himla fint, enkelt osv. Sedan ett par boots till det. Mums.
Nu är jag helt pank, alltså helt. Hoppas min lön kommer snart, weiii.

Kommentarer
Postat av: Jakob Ahlquist

Hahah du är ju mycket mindre än mig!! Hade varit kul att se henne under en annan ryttare! :)

2013-08-24 @ 12:04:15
URL: http://jakob.webrider.se
Postat av: Wilma

Hej! När du redigerar dina videos använder du windows live movie maker då? Om du gör det hur tar du bort ljudet i bakrunden och lägger till musik? :)

Svar: Det finns en knapp där det står videovolym, jag sänker den till noll så försvinner ljudet :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-24 @ 13:01:53
Postat av: Alexandra

Åhh, har letat efter det linnet överallt!

2013-08-24 @ 21:50:13
URL: http://alexisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0