PLL och vattenmelon

Nu har Sara åkt hem igen, ja eller för ett tag sedan. Vi har haft det riktigt trevligt, en tjej jag gillar starkt. Vi kan skratta ihop och idag var jag helt slut och trött så idag har vi varit tysta typ hela dagen, haha. Bra att man kan vara det också, utan jobbig pinsam tystnad ni vet.

Imorgon har jag fått en timmes sovmorgon av jobbet, näst sista dagen och jag klagar inte. Så jag tänkte faktiskt ta och sätta på det senaste avsnittet av PLL och äta lite vattenmelon. Hur gott?

Vi ses imorgon igen. PUSS
 



Kommentarer
Postat av: sara

Underbara du! Hoppas de blir av snart igen att vi träffas!

2013-08-07 @ 22:18:21
URL: http://trollponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0