Segstartad

Härlig dag, solen skiner och det är jättefint väder ute och jag har fortfarande inte gått upp. Vaknade runt kl 9 och åt frukost, satt och kollade TV en stund innan jag la mig igen. Sov några timmar för att sedan gå upp och klippa pappas hår, när jag ändå var vaken åt jag lunch, då klockan var ca 1. 
Sedan la jag mig i sängen framför TVn och somnade och har legat och sovit och varit vaken med mellanrum fram tills nu. Har lagt mig i soffa och försöker vakna, har så fruktansvärt ont i huvudet så vill egentligen bara få något att göra så att jag slipper ha ont. 

Får börja med att borsta tänderna och sedan kolla med mamma om vi kan ta vägarna till stallet snart. Annars lär jag somna igen, och det vill jag inte. 

Onödigt inlägg, men var tvungen att göra något för att inte somna om och då fick det bli bloggen. 

Bjuder på en extremt gammal bild på mig, i brist på annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0