Seriöst, caroline bågfeldt....

Ja, jag är helt ärlig när jag säger detta. Jag har all tid i världen nu, åkte upp till stugan över helgen och tänkte att nu har jag tid att ladda upp filmen. Jag tog med mig två datorer endast för detta, mina hårddiskar osv. Tror ni på riktigt inte att jag glömmer självaste kameran hemma med filmerna på? Jag skulle göra allt för att få hit kameran nu, men tyvärr kan jag inte ta mig över bron själv.
Så ni får, tyvärr vänta tills imorgon då vi kommer hem igen. Jag är hemskt ledsen och hoppas ni förlåter mig.

Tänkte gottgöra er lite och ladda upp lite bilder på några saker jag köpte inne i borgholm idag. Var inne där en stund efter stallet med mamma. Man glömmer lätt bort vad fint det är här i Köpingsvik och Borgholm.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0