Sista jobbdagen

Tack och lov, äntligen är det sista dagen. Ska bli riktigt skönt att kunna sova ut nästa vecka, ladda upp med ny energi till skolan. Samtidigt ska det bli lite tråkigt att lämna vissa av barnen, trodde verkligen aldrig att lilla jag skulle säga det. Men vissa är faktiskt himla härliga och sprider sådan glädje.

Igårkväll var inget speciellt så, det bästa var nog att få umgås med Alvida, hon har jobbat hela sommaren och när hon blev ledig gick jag på jobb så det har aldrig blivit av. Härligt att snacka av sig. Jättekul att vi träffade massa människor också, personer jag inte träffat sedan skolan och jag har verkligen saknat dom. Men mer än så kan jag inte påstå att vi gjorde. Det var första dagen på stadsfesten så det hade väll inte riktigt kommit igång ordentligt, men annars rätt roligt! 

Efter jobbet kommer jag antagligen vara helt slut på energi, men jag vill så gärna visa er träningen så den kommer komma upp direkt efter. För visst vill ni se?
Två bilder från igår, vad jag har att bjuda på.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Klar vi vill se! Alltid lika roligt att se träningsfilmer, extra roligt om det går bra såklart ;) kram!

2013-08-09 @ 09:47:59
URL: http://hannaochstar.horseworld.se
Postat av: A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

sv. Haha eller hur? ;) Ska skicka massa peppsms till dig i helgen. Prepare to be smsterrad!

2013-08-09 @ 09:55:04
URL: http://almasfoton.blogg.se
Postat av: Ida

SV: Okej, var du och såg Ulrik Munther? :)

Svar: Nej, kom in ca halv 10 :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-09 @ 11:41:15
URL: http://Gartunarider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0