Snabbt godmorgon

Hej och godmorgon alla läsare, har egentligen inte tid till detta men måste få säga att mitt hår är kaos. Jag har alltid varit jättenoga med mitt hår, plattade det alltid förut, kunde inte gå ut annars. På sista tiden har jag kunnat gå ut utan att platta det om det ser ok ut. 

Sedan igår när jag satt och kollade på weheartit så hittade jag en "totourial" om att få jättefint fall/lockar i håret så jag testade. Man skulle dela upp håret i 2 och sedan snurra det, sätta fasst det med hårspännen och sen sova. Vilket jag gjorde och seriöst, jag vaknade typ afro.. haha. Ska nog inte va i så länge, hahaha. På bilden som jag förövrigt inte hittar just nu så var det ju skitfint, jag vill med kunna. Tänk att få fina "beach waves" i håret, utan att behöva använda någon tång, drömmen.

Nu måste jag klä på mig och slänga upp håret i en knut, ses senare!
 

Kommentarer
Postat av: Malin Westergren

Tycker du inte det var fint? Det var ju jättefint hallååå :D

2013-08-05 @ 18:11:29
URL: http://westergrenpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0