Sovmorgoooon

Klart är jag trött som bara den även om jag la mig hyfsat tidigt igår. Jag är alltid trött, bara att acceptera.. hehe.

Idag jobbar jag till 12.30 alltså en timme längre, men började ju en timme senare också. Efter jobbat tänkte jag ta min cykel och cykla till Hansa city, bra med motion, eler vad säger ni? Ska se om dom har en kjol där som jag vill ha, den fanns inte i min storlek inne i stan så får kollla där. Går nog in en sväng på Gina och bikbok med, ska även kolla ett par skor på scorett. Mycket att hinna med, haha.

Efter det drar jag hem och tar en powernap, måste få energi till träningen som är vid kl 6 och efter det kommer Alvida hit för att gå ut en stund på kvällen. Sedan sover hon här.

Snabb överblick av vad dagen har att bjuda på. Jag har ett tidsinställt under tiden jag jobbar, sedan kommer jag hem igen och kan blogga härifrån. See u soon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0