Städa

Fick sluta vid halv 1 istället för halv tre och jag klagar inte. Har pluggat lite nu den stunden jag varit hemma, tillsammans med en kopp te. Och nu har jag ungefär en timme på mig innan mamma kommer hem att städa mitt rum. Det är verkligen kaos, kan inte gå på golvet för det är så mycket saker slänge överallt.
Och om jag gör det så har jag inget annat planerat idag och kan alltså troligtvis sova hos Alvis ikväll. 

Därför har jag inte heller tid just nu att blogga, ville bara meddela er detta. Bloggar efter stallet ikväll, varesig jag är hemma eller hos Alvida. Imorgon tänkte jag rida på stubbåkern, kankse får jag några bilder då?
DEN KÄNSLAN

Kommentarer
Postat av: Andrietta

Ni är sååå fina på den bilden!

2013-08-30 @ 17:28:19
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/
Postat av: Ungponnyer.se - Sveriges största unghästblogg!

Vilken fräck häst!

2013-09-02 @ 07:51:04
URL: http://ungponnyer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0