Svar del 2

Vad hände med Freja? Avlivades hon, varför?
Jag vet inte exakt, tror hon hade fått pålagringar på frambenen som inte gick att göra något åt. Dessutom hade hon såpass ont att hon inte heller skulle kunna gå som sällskapshäst och därav fick hon tas bort.. Tråkigt men sant. Ibland måste man göra det som är bäst för hästen och inte för sig själv.

När började du raka benen? 
Oj, kommer inte ihåg. När jag började bry mig om det, kanske i sjuan? 

Hur länge har du ridit? 
I ca 9 år

Kan du inte göra ett inlägg och dina stövlar, hjälm, ridbyxor osv?
Jag vet inte, hade kunnat göra det men vet inte om jag kommer komma ihåg och orka, tycker alla att det låter som en rolig idé kan jag fixa det, annars får det va. Vad tycker ni?

Vad heter det där du redigerar hästens ben på bilder? 
Jag gör det i Photoshop och jag har adobe photoshop elements 7.0

Hur ser planerna ut med Chuck?
Att först och främst försöka få honom att funka på hack igen. När det är bett i munnen på honom igen ska vi ut på banorna och ha roligt, försöka knipa några placeringar osv.
 
Vilken prisklass tycker du att Chuck ligger i just nu?
Som jag skrev i detta inlägget, ca 90.000.

Vilket är din favoritoutfit?
Jag gillar mitt vit/röda schabrak med softup och svart kavaj, hjälm osv. Men älskar även mitt bruan schabrak..
 
Varför vill du köpa Dusty nu?
Jag skulle vilja ge honom en till chans nu när jag utvecklats som ryttare, och om det inte hade funkat skulle jag vilja se honom i en hage med en stor mage varje dag och veta att han faktiskt har det bra.
 

Är han fortfarande till salu? 
Tror inte det, han ligger inte ute på hästnet längre i alla fall..

Om du har sett annonsen vill du länka den?
Hittade den inte..

Hur mycket kostade Chuck?
Mer än vad jag har i min plånbok

Vad kostade Dusty när ni köpte honom?
Mindre än Chuck
 

Om han fortfarande är till salu, vad tycker du om priset?
Nu är han inte till salu..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag såg Dusty på tävling på några veckor sedan och klickade lite bilder också! Han såg jättefin ut!

2013-08-04 @ 13:34:52
URL: http://linneaanorrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0