Taggar

Trött som bara den tog jag mig upp ur sängen, är fortfarande som en sengångare. Men innerst inne är jag riktigt taggad, energin har bara inte kommit ut ännu. Jag ska ta på mig mina tävlingskläder innan vi åker till stallet och hämtar Chuckis. 

Idag hoppar jag endast LB, på söndag är det LB & LA. Det är Karl-oskar cupen jag hoppar, så går det bra idag(såklart det ska gå bra) så satsar jag allt imorgon. Hade inte varit fel att vinna cupen. Men då måste mitt humör vara på topp. Det är på gräs vilket jag vet att C går bra på oftast. Men gräs betyder också broddar och det är ett helvete, tyvärr. Broddhålen är fixade, pluppar sitter i men vill han inte så vill han inte. Och därför hoppas jag på mitt liv att han står snällt idag så att mitt tagghumör håller i sig. 

Idag ska vi inte bara vara snyggast som vi brukar säga, idag ska vi vara bäst också.
 

Kommentarer
Postat av: Ida Lindemann

Vet du vad som har hänt med Linn Strelin? :(

2013-08-10 @ 07:12:46
URL: http://idalindemann.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Lycka till!! Och ni Kommer vinna hela skiten för ni är bäst!! Vi har vetat de hela tiden men nu verkar du också ha fattat att ni är bättre än bäst! ;)

2013-08-10 @ 07:16:38
Postat av: Malena

Lycka Till :D

2013-08-10 @ 10:29:31
URL: http://pepsies.blogg.se
Postat av: Ebba

Whohooo Carro!!! Ni ÄR bäst, och ni kommer vinna hela skiten!! Satsa gärnet nu!! Jag tänker på er hela dagen o vet ATG ni fixar detta, rid så det bara knakar !!!!! Lycka till bästa ni<3

2013-08-10 @ 11:32:20
URL: http://byebbagranander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0