Tävlingsdags

Första start går 13.00 idag och det är först två klasser för storhäst och sedan tre ponnyklasser. Jag startar de två sista klasserna så lär inte starta på ett bra tag. Åker snart upp till stallet med mamma i alla fall för att tvätta av Chuck, kommer troligtvis knoppa, hans man är väldigt lång nu så det behövs verkligen. Sen att jag suger på att knoppa är en annan femma.

Åker när vi är klara och sedan kommer jag hem från tävlingen glad och lycklig. Sista nollan, remember? Jag kommer vara så förbannad på mig själv om jag inte sätter den, för jag vet att det är mitt fel isåfall. Så kommer jag ihåg benen + en bra grundgalopp och inte börja plocka massa då jävlar ska det gå hela vägen.

Är så jäkla taggad nu. Idag är det våran dag. Jag uppdaterar när jag kommer hem igen, så länge kan ni ju följa tävlingen här.
Sist jag var och tävlade på Kalmar så hade jag två sjukligt bra rundor i LAn, båda med ett ner men vilken känsla. C går ofta bra på den banan, så jag tänker inte sumpa en enda chans.

Kommentarer
Postat av: Edit Lundgren

När man ska kvala MSVB, måste man nolla omhoppningen då också? ;))

2013-08-16 @ 10:59:42
URL: http://editlundgren.horseworld.se
Postat av: Maja

sv: jaa jag vet, men jag gillar inte att hon är med den andra killen :( haha jason är ju så vansinnigt snygg! annars är han rätt skum ;) jag tror alison lever, vad tror du? lycka till idag btw :D

2013-08-16 @ 11:05:36
URL: http://majaturesson.blogg.se
Postat av: Agnes

Lycka till! Ni är grymma, kör järnet! ^^

2013-08-16 @ 13:54:43
URL: http://agnesahlgren.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0