Torsdag, klänning och pizza

Yes, idag har jag dragit på mig klänning, samma klänning som jag hade första dagen. Så skönt, slippa bry sig om vad man ska matcha med osv, bara ett plagg. Hoppas på samma värme idag som resten av veckan varit. 

Idag går jag till halv 5, efter det ska vår klass ha "after-school" eller något. Lärarna har fixat det och det blir pizzakäk osv. Jag har ändå en underbar klass så det blir bra tror jag. Kan dock inte åka till stallet, nu när jag äntligen vill det igen, så kan jag inte. Men vad ska jag göra åt saken, kanske är det bra med en dag off så blir jag ännu mer motiverad!

Det betyder också att jag inte kommer blogga så jättemycket idag, kommer troligtvis kunna uppdatera lite emellanåt i skolan, men de bästa inläggen skriver jag när jag kommer hem ikväll. Så ses vi då? 

Vad har ni för planer idag? Tell me :D
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Så fin häst ♥

2013-08-29 @ 16:15:17
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Andrietta

Den bilden är så fin!

2013-08-29 @ 18:50:50
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0