Under dagen

  • Frågesstund på G - check

  • Gamla bilder - check

  • Mini-bloggtävling  - check
  • Träningsfilmen dag 3 - snart check
Nu har jag gjort en lista för att helt enkelt få tummen ur röver och göra det som jag tänkt på i flera dagar. Skäms så över min uppdatering, men livet har helt enkelt kommit emellan. Så idag valde jag att lägga tid på några tidsinställda inlägg istället och på så sätt få det gjort.

Filmen har dock inte publicerats ännu, fixar den när jag är hemma. Har inte haft möjlighet till rätt dator och därv inte kunnat fixa den. Håll ut kära läsare!

 

Kommentarer
Postat av: Mollie

Asså den bilden <3

2013-08-03 @ 10:45:42
URL: http://molliedb.blogg.se
Postat av: Lina

Heeeeeelt total kär i bilden! Finns inte ett fel i den, så himla perfekt!!!

2013-08-04 @ 10:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0