Värendsvallen Växjö

Tävlingen som höll hus på en fotbollsplan och hölls av Växjöortens fältrittklubb och Lammhults ridklubb. Riktigt bra tävling måste jag säga. Jag skulle verkligen rekommendera denna tävling för andra tävlande. Kanske är det inte möjligt för dom att arrangera detta igen efter en uppsliten fotbollsplan och en del klagande från fotbollsföreningen. MEN om den arrangeras nästa år kommer jag åka dit igen, utan tvekan.

Jag hittar inget negativt med tävlingen faktiskt, kanske nååågot liten tävlingsbana, men inget man tänker på när man väl rider. Älskade personalen, hur de arrangerat tävlingen osv. Tummen upp!
Kände bara för att säga detta, alltid roligt när nya saker lyckas såhär bra!

Om någon var där och fotade och lyckades fånga mig på bild får ni gärna skicka bilder till [email protected].

Bild lånad från deras fb-sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0