Vilken stil är jag?

Är det bara jag, eller har ni också väääldigt svårt för att veta "vilken stil" ni är? Jag tänker ofta på hur fasen vill jag se ut? Typ när jag är ute och kollar efter kläder på stan, får med mig en söt vit blus hem. Men några minuter senare drar jag hem ett slitet svart linne med nitar. Känner ni igen er?

Jag har aldrig riktigt velat va den där "black-hair, black shoes & nätstrumpbyxor"-tjejen, inte min stil. MEN ena dagen känner jag för att ha fina kläder, skjorta och kavaj, självfall på håret, endast ljusa färger och rena skor till. 
Andra dagen drar jag på mig skrikrosa jeans, heavy metal linne, skinnjacka och spikrakt hår med något sotade ögon. Den tredje dagen ska jag ha mönstrade tights och ett lite längre enfärgat linne över. Håret i en rufsig toffs, converse osv.

Vissa dagar känner jag verkligen för att se ut som en typisk stockholms-tjej, söt. Vissa dagar vill jag dra på mig slitna saker och känna mig lite trashig. Känner ni igen er i detta? Det enda jag är säker på är att jag skulle vilja ha en snyggare kropp.. hehe. Träna, träna.
Några bilder från weheartit som inspirerar mig.

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag är en ganska "otypisk" tjej som drar på mig första bästa jag hittar i garderoben på morgonen. Men det jag drar på mig är ganska olika stilar, allt från söta toppar till svarta rocklinnen ;)

2013-08-04 @ 13:12:27
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Malin Westergren

Hahaha du beskriver mig så bra! Detta med stilar alltså...

2013-08-04 @ 15:01:21
URL: http://westergrenpictures.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tog hur lång tid som helst för mig att hitta min stil, men den är helt klart åt boho-hållet med långa kjolar, och massa, massa mönster!

2013-08-04 @ 21:02:31
URL: http://alexisen.blogg.se
Postat av: Wilma

Du tar precis orden ur min mun, jag är EXAKT likadan.. Det skiftar från varje dag.. Haha åh, att man aldrig bestämmer sig!

2013-08-04 @ 21:56:10
Postat av: Inez

Känner igen mig exakt! haha, ena dagen kan jag gå omkring med ballerina, ljusa jeans och en fin tjejig tröja och andra dagen kan jag dra på mig boots, halvtrasiga shorts och linne med tryck på tillsammans med en skinnjacka! har himla svårt att bestämma mig för just en stil ;)

2013-08-04 @ 22:46:42
Postat av: Anonym

Trodde jag var den enda!

2013-08-05 @ 15:01:39
Postat av: Ida Barsk - Sveriges Nordligaste Hästblogg

Känner igen mig sjukt mycket.. herregud. Jag tror inte man ska fixera sig på just en stil, man kör sitt eget race och gör sin egna stil så blir det nog bra ;)

2013-08-05 @ 16:58:47
URL: http://idabarsks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0