Äntligen regn

Tack och lov för regnet, det behövdes verkligen. Hoppas de dumma flugorna försvinner nu, jag vill inte ha dom något mer. Chuck och hans hagkompis har redan gått in men om det regnar när jag kommer till stallet ska han nog få gå uten liten stund i alla fall. Han har nog saknat regnet lika mycket som jag.

Själv sitter jag och kollar in TDB, eventuella tävlingar som jag missat. Jag skrev ju lite om det i morse men jag har faktiskt en till tävling jag kanske ska åka på, istället för en annan osv. Tycker det är bra att ta vara på de sista utomhustävlingarna nu innan det bli innesäsong igen. Känns lite deprimerande att det snart är dags att avsluta utesäsongen. Den bara svischar förbi.

Om ni har egen häst och tävlar vad trivs ni bäst? Inne eller ute?
 

Kommentarer
Postat av: Andrietta

Älskar den bilden!
Jag har en ponny som gärna blir lite het och lite svår att hålla ihop, så det brukar vara lättare vid större banor - alltså ute :)

2013-07-26 @ 14:28:59
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/
Postat av: Emma

Jag har inte någon egen ponny så jag lånar en av ridskolan & tävlar med. Jag föredrar ute eftersom att hon är stark & väldigt pigg :)

2013-07-26 @ 15:20:35
Postat av: Jill

Jag gillar att vara inne, för där blir min lite "instängd" och hennes huvud kokar inte över lika mycket :)

2013-07-26 @ 15:28:44
URL: http://redlabels.blogg.se
Postat av: Emelie Boberg

Jag föredrar att vara inne så slipper min häst att kolla på allt annat än hindrerna, ute är det så mycket saker runt omkring som gäääärna fångar hans uppmärksamhet istället för hindrerna!;)

2013-07-26 @ 16:39:05
Postat av: Evelina

Jag föredrar att vara ute, min ponny blir så orolig av att vara inne och känner sig instängd så vi tävlar inte alls under inne säsongen, brukar gå bra om vi gör det men hon är helt crayz då :(
Bilden är fantastiks fin på er! :)

2013-07-26 @ 17:42:24
URL: http://evelinahofstedt.horseworld.se
Postat av: Ida

Min ponny var bäst inne tycker jag för han blev så ivrig ute och okonsentrerad och började bocka osv osv ^^

2013-07-26 @ 21:10:23
URL: http://sotbysorkan.blogg.se
Postat av: Alma

Jag har nästan bara tävlat inne, men jag gillar nog båda lika mycket :)

2013-07-29 @ 09:18:13
URL: http://sundqvistama.blogg.se
Postat av: Lina

Tror nog allt inomhus, har en ponny som är väldigt spänd och jag får känslan av att jag inte behöver hålla ihop honom lika länge om det är på en mindre bana inomhus. Men klart, utomhus är oftast mycket fräshare, så JAG skulle nog föredra utomhus haha ;)

2013-07-29 @ 16:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0