Bränd kräfta och första doppet

Jappjapp. Har solat ett bra tag idag, tycker det är otroligt långtråkigt men idag kom jag på att jag kunde kolla på TVD samtidigt. (Har kollat om alla säsonger 5 ggr ;)) Så jag la mig på mage för att sola ryggen och la en filt över huvudet och datorn så kunde jag kolla utan problem. Solade sedan magen också. Har bränt mig på bröstet och är röd som en kräfta, hehe. Hoppas på sol imorgon också, börjar få lite färg faktiskt. Eller inte färg, men bikinilinjer.
Sedan gick jag ner till stranden och tog första doppet för i år. Inte allt för kallt faktiskt.

Nu tänkte jag äta lite innan vi åker upp till stallet. 


Älskar denna outfiten, ser så brun ut. Och det är två dagar sedan nu - alltså ännu brunare idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gått ner eller? :O

2013-07-09 @ 22:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0