Chuck igår

Kollade C i munnen igår och det är helt läkt oc har varit i nästan en vecka. Men det syns fortfarande att det varit där. Jag är så kluven för jag vet inte om det bara är ett ärr eller vad det nu är. Jag menar han har haft det i typ en vecka utan att det har förändrats. Och ett ärr kan ju finnas i alla evighet.. 
Jag testade i alla fal att rida med bett igår och det gick sjukt bra. Han var fin från början och jag hade hela tiden Stefans röst i huvudet, gjorde en av hans övningar också. Gick verkligen över förväntan, även om han inte var helt loss så var det ändå bra. 

Kollade munnen efteråt och det såg ut precis som innan, inte rött eller irriterad. Idag tänkte jag faktiskt rida med hacket igen, ska ta det säkra före det osäkra. Sedan går han med bett igen. Jag kommer hålla koll på såret varje dag ett tag nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0