Dagen i alla ära

Bloggen har fått stå tom under dagen. Sanningen är den att Anna har varit hos mig och eftersom hon bor i Skåne och vi ses typ 3 ggr om året så ville jag ta vara på tiden.
Vi tog en sväng in till stan, snackade om allt mellan himmel och jord, cyklade hem igen, kollade på TV och lite så. Sedan åkte honhem igen, och nu är det väll åtminstone några månader tills vi ses igen.

Det är så tråkigt att alla de personer som jag trivs bäst med bor flera timmar härifrån. Så vi kan inte träffas så ofta som man önskar. Men man får ta vara på tiden man får i alla fall.
Bjuder på en bild hon instarapade mig med ;)
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej! Har läst din blogg ett ganska bra tag och du har väldigt fina designs, jag undrar bara om du gör till andra också eller kostar det pengar i så fall? :)

Svar: Hela designen är inte gjort utav mig, utan grunderna har lisacandemyr.blogg.se gjort. Jag säljer inte designer och jag är tveksam över om Lisa säljer.. :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-07-23 @ 22:55:54
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0