Fredagen den 12e juli

Hunnit med mycket idag och ändå har knappt halva dagen gått. Chuckis har blivit skodd, stallet fixat åt C och en till häst. Hem och sovit i en timme ungefär. Stack in till stan med Emmy, snackade om allt möjligt, köpte godis och kollade kläder innan vi mötte upp Emma. Efter ett tag cyklade jag hem. Ska packa ihop lite saker till Öland och lite saker som ska med till Alvis ikväll. 

Sedan middag innan jag åker över bron till Alvida. Jag sover hos henne ikväll, sedan sover hon hos mig imorgon. Har saknat detta så mycket så kommer bli helt underbart! 

Kom precis på att jag inte börjat med mina utmaningar ännu.. hehe. Jag kommer välja ut 5 st av dom ni skrev och så fixar jag det så snart som möjligt! 
 
Jag saknar dig, så mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0