Fullt upp

Har inte haft en sekund över sedan jag åkte från stugan vid kl 2 idag, så nu äntligen har jag landat och kan blogga lite. Åkte från stugan kl 2 som sagt in till borgholm för att köpa mig ett par skor. Direkt från borgholm till stallet där C gick ett helt okej pass i ridhuset. Blev även lite galopp idag och ja, han blir bara bättre och bättre på hacket. NÖJD matte.

Väl hemma tryckte jag i mid middag innan jag och mamma åkte iväg till några affärer. Vet inte varför jag egentligen följde med, antagligen för att kunna få något. Nagellacksborttagning och deodorant hängde med hem, nödvändiga tråkiga saker. Väl hemma landade jag i soffan med en kopp te och först nu plockade jag upp datorn.

Tänkte ta bild på skorna och lägga upp dom här. Sedan ska jag hinna fixa klart en header som jag påbörjat och sist men inte minst ska jag kolla lite TVD innan jag somnar. Imorgon går jag upp tidigt för att åka till falsterbo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0