Godmorgon

Inga större planer för dagen. Nu på förmiddagen ska jag troligtvis in till stan med mamma. Ska kolla om jag hittar något i klädväg, behöver något litet smått och gott, skulle behöva en ny jacka och en väska dessutom. Men tror inte det jag vill ha finns här i Kalmar.

Ikväll åker jag över till stallet för att ta hand om C. Får se om det blir någon ridning, känner mig fortfarande dålig. Det gör inget om C får vila då denna veckan skulle vara lite lugn/vila. Men ändå, han ska inte dö ut helt lixom. Så ja, jag får se hur det blir. Vi har kvällsfodringen dessutom och efter det drar jag och mamma upp till sommarstugan. 

Jag har ett tidsinställt inlägg med bilder från AW som kommer upp idag. Utöver det uppdaterar jag så gott det går.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0