Imorgon

Imorgon gäller det, vinna eller försvinna. Nu jäklar ska jag gå in med lite jävlar anamma. Hoppa lär han göra, och det är ju bed. A:0 så jag kan satsa från första början. Alltså ingen omhoppning att gå vidare till. Jag startar näst-näst sist vilket är bra, för då vet jag hur det gått för resten av klassen och då vet jag även lite mer HUR jag ska rida. Haha, som om jag ens kommer hålla denna planen? Hoppas hoppas.

Jag kan berätta att jag fortfarande inte bestämt någon outfit. Men jag vill nog ha en liten färgklick i det hela så jag tror det blir mitt ljusblåa scapaschabrak tillsammans med antingen en kavaj eller en skjorta. Vet inte riktigt. Har sådan beslutsångest.. haha.

Jag hoppas i alla fall att jag och Chuck har roligt imorgon, för våran skull!
Bjuder på två bilder på Ella och på Anna från idag. I brist på andra bilder.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

SV: Om jag ser dig någon gång ska jag ge dig en styrkekram, för det är så himla jobbigt att tycka om någon så mycket att man överväger att lämna den. Chuck är så himla fräck, hoppas att du bara kan släppa trycket du känner över att prestera för att "bevisa att ni kan" och istället breath out, smile and enjoy the ride.

Kram på dig!

Svar: Jag fick just en styrkekram genom nätet från dig, haha! Så roligt att höra.Kram på dig också :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-07-20 @ 00:29:24
URL: http://alexisen.blogg.se
Postat av: Stella

Vill fråga dig en sak eftersom du vari på AW och jag ska dit imorgon. Ska man ta med sig grepp till mockningen eller finns det där? :) tack för en jättebra blogg, läser den varje dag!

Svar: Det finns där, dock slåss ala om dom, så har du en egen ta med den! :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-07-20 @ 06:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0