Kalmar resten av sommaren

Nu kommer jag vara kvar i Kalmar retsen av sommaren. Har fått åka på mina små äventyr och jag är glad över det jag haft. Är uptagen alla veckor resten av lovet nu, har en vecka i slutet då några få dagar är lediga, men annars är det fullbokat.

Jag tycker det är underbart att komma bort från Kalmar för att få träffa nya människor och släppa allt för en stund. Här hemma vet alla allt om alla och därför måste man tänka på vad man gör. Då är det skönt att komma iväg en stund där ingen vet vem man är. Jag trivs på andra ställen.

Är ni som jag? Tycker ni om eran hemstad eller skulle ni vilja flytta och se er omkring, träffa nya människor osv?

 

Kommentarer
Postat av: Elin Nilsson Walldén

Bor i Färjestaden på Öland och trivs bra här! :)

2013-07-06 @ 12:58:30
URL: http://chusty.blogg.se/
Postat av: Julia

Bor i Karlstad och jag trivs faktiskt här men självklart vill jag flytta härifrån i alla fall för ett tag :)

2013-07-06 @ 15:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0